به گزارش خبرنگار ملکان از ساری، بهزاد برار زاده امروز طی گفتگویی در بازدید از مرکز سامانه ۱۲۲ با اشاره به ۷۴۴۳۰ مورد تماس حاصله با این سامانه طی نیمسال اول سالجاری افزود: از این تعداد ۴۳۴۵۵ مورد تماس مربوط به اتفاقات و حادثه آب ، ۲۶۸ مورد در خصوص کیفیت آب ، ۳۴۱ مورد هم حادثه فاضلاب بوده است و بقیه تماس ها نیاز به راهنمایی داشته که توسط کارشناسان مرکز ثبت و پاسخ مناسب داده شده است.
مديرعامل شرکت آبفای مازندران ۵۵۳۰ مورد قطعی و کمبود فشار آب با سامانه ۱۲۲در نیمه اول امسال خبر داد و گفت: در سامانه ۱۲۲ ، نظرسنجی به صورت پیامکی در صورت پایان کار حادثه، با ارسال پیامک به شماره همراه مشترک نیز انجام می شود و روزانه به صورت تصادفی ۱۰ درصد حوادث انتخاب و با مشتریان تماس گرفته می شود در همین راستا در نیمه نخست سالجاری، ۲۷۴۴ مورد مشترک به پیامک نظرسنجی پاسخ دادند که از این تعداد ۱۵۳۶ مورد پاسخ عالی ، ۳۷۱ مورد خوب ، ۱۴۳ مورد متوسط ، ۲۷۴ مورد ضعیف و ۴۲۰ مورد هم عدم مراجعه را اعلام کردند.
- نویسنده : سمیه کریمی